Saturday, January 05, 2008

رشد

Growth...

دیدی ترس نداشت؟
نداشت؟

11 comments:

Anonymous said...

ترس؟ داره يا نداره؟
در مورد استقبال، من كه پايه‌ام. كجا بايد بريم استقبال؟

پسر قبیله said...

به كفش ها نگاه مي كنم

Anonymous said...

ترس داره ...
نکنه منو از قصد منو می ترسونی ؟
گفتم که این کفش ها رو خیلیا می شناسن !!
حالا بگو شطرنجیش کردم !!

Anonymous said...

bashe tarsidam!

Anonymous said...

أَبكي إِلى الشَرقِ إِن كانَت مَنازِلُهُم مِمّا يَلي الغَربَ خوفَ القيلِ وَالقالِ
أَقولُ بِالخَدِّ خـالٌ حيـنَ أَنعَتُهـا خَوفَ الوُشاةِ وَما بِالخَدِّ مِن خـالِ
يا أَغفَلَ الناسِ عَمّا بي وَأَعلَمَهُـم بِما يُداوى بِـهِ حُزنـي وَبَلبالـي
لَسنا وَإِن كُنتَ تَجفونـا وَتَقطَعُنـا بِتارِكيكَ عَلى حـالٍ مِـنَ الحـالِ

Anonymous said...

salam
chera shomaha hich kodoom vase man comment nemizarin ?

Anonymous said...

من زیاد نفهمیدم
اما به جای اون درخت بریده شده ....

به هر حال چه با ترس و چه بدون ترس
باید ...

*************************
خبری ازت نیست آهنی
کجایی ؟
نکنه یخ زدی ؟؟؟

Anonymous said...

یه کمی داشت. اما در کل نه! ترس نداشت

Alfons said...

شاید اگر کامنت گیر رو برای این پست می بستی بهتر بود. فکر کنم به نظر کسی احتیاج نیست!

Anonymous said...

لینکتون رو نداشتم توسط بلاگ یکی از بچه ها پیداتون کردم.نشته هاتون رو هم خوندم براتون آرزوی موفقیت دارم.من هر سه شنبه آپ میکنم

Anonymous said...

چمدونم والا!!