Monday, July 13, 2009

Smooth Transition

1. (9:00 P.M) "All good things come to those who wait." I'm waiting for  good things, no matter how late they come by.

2. (10:30 P.M) It's over. I'm no longer waiting, and no regrets. I do respect the good things' will. I should figure out a way to get used to it. I know I can. I will.

3. (11:20 P.M) I hope I didn't mess up things. I hope I won't miss the whole thing. I believe in hope.

4. (12:00 P.M) I believe in the good things. For him... I'll be waiting...

Special thanks to "khanoom", the editor

12 comments:

رهام said...

let's Wait...
i don't believe in waiting ...

سلام

najur said...

مشترک مجله ی هلو! شدی؟

Anonymous said...

http://goobeen.wordpress.com/2009/07/15/%d8%b2%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d8%af-%d8%ad%d8%a7%d8%ac-%d8%a2%d9%82%d8%a7/

حمید said...

فکر کن ماستوریانی (آکتور جهانی سینمای ایتالیا) تو یه مهمونی استخر (pool party) شرکت می کنه و چنان خوش می گذره که آقایان مهمونا می رقصن و لخت می شن و می رسن به لباس زیراشون. لباس زیرای چشم گیری که لالمبه ای سنگ کاری شده ی نومی کمپبل فشن مدل در مقابلش هیچه.

Alfons said...

Iron man! The newest blogger in Finglish!

Unknown said...

مرجع ضمایر را در جمله هایت پیدا نمی کنم
به چه چیز می خواهی عادت کنی؟
نمی دونم ولی این نوشتت منو یاد فیلم های فردین انداخت

حمید said...

مثل ننه سرما شده ام
که یه سال منتظر می شه حاجی فیروزو ببینه
ولی چرتش می بره و بیدار که می شه
از استکان خالی چایی که بوی لیمو و سبیل حاجی فیروز رو می ده
می فهمه طرفش اومده و رفته
من به نوشته های تو فتیش دارم
می ای می خونی کامنت می ذاری می ری
چرا نمی نویسی چیزی خیلی وقته؟

alireza said...

سلام

alireza said...

سلام

عليرضا said...

سلام! من تعريف شما رو خيلي شنيدم از وبلاگ هاي مختلف العقيده ! اومدم نظر بدم ديدم خيلي وقته كه آپ نكرديد!
اميدوارم كه سلامت باشيد!

hamlet said...

با درود
من شما رو لینک کردم.. ولی فکر کردم اجازه هم بگیرم

Reza Mahani said...

nice transition :)