Monday, August 24, 2009

انگیزه

با صدهزار جلوه برون آمدی که من

با صدهزار دیده تماشا کنم تو را؟

11 comments:

aseman22 said...

Baba behesh takhfif dadi shoma!
Mamolan ba sad hezar jelveh miyan ke ba 2 sad hezar dideh negaheshon koni...
Hala age bishtaram shod,dige hemateh aali...

Alfons said...

HamsooEe azre va taghaza!
In yani ESHGHe 2009

Anonymous said...

زهی خیال باطل

Anonymous said...

زهی خیال باطل

hamlet said...

آره

najur said...

چشم خود را گفتم آخر یک نظر سیرش ببین
گفت می خواهی مگر تا جوی خون راند زمن؟

Anonymous said...

خوبه که تعادل برقراره
بعضیها بدون کرشمه میان و همه چشمها رو قرق می کنن
بعضیها هم هر چی کرشمه می ریزن کسی نگاهشون نمی کنه
...
کاوه - در خلوتگاه

مهرداد said...

هي
چو بشنوي سخن اهل دل مگو كه خطاست
سخن شناس نيي جان من خطا اينجاست
بايد فقط با صد هزار ديده ديد همين و ختم كلام، اون طرفش اصلا مهم نيست
بووووووووووس

Anonymous said...

من يه پسر همجنسگراي تنها تو يه روستا كوچيك هستم از فرط تنهايي تازه رو آوردم به وبلاگ نويسي لطفا كمكم كنيد
www.avazechagoor.blogfa.com

ali e said...

اوست نشسته در نظر....من به کجا نظر کنم..هان!!!!

آدم آهنی said...

چشم سوی چراغ کن، سوی چراغ‌دان مکن