Tuesday, December 26, 2006

سوالِ جدّی

خیلی وقته چیزی نپرسیدم، فکر کنم الان وقتشه:

"آخرین سوالِ جدیت چی بود؟"
...........

: جدی جدی ایدز گرفتی؟

: آره یا نه؟

: موبایلتُ می دی بازی کنم؟

: چقد وقت داریم؟

: ببخشید استاد، بالاخره امتحان پایان ترمُ کی می گیرید؟

: ..! ...! ....؟ .....! ..؟ .....آ ..؟ ؟! ...! .....!؟ .....؟؟ ...!!؟.....؟ مرگِ تو یادم رفت چی می خواستم بگم

: امشب میای پیشم؟

: از کی؟

: خدایا چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

:از دوستت پرسیدم از اینکه خجالت بکشم خوشحال میشه؟

: هدفمون از زندگی کردن چیه؟ آخرش که چی؟ سوالی که بی جواب موند.

: سلام. کی ببینمت؟

: از کی اینطوری شد؟

: کجا می ری؟

: از کجا آمده ام ...

: اینکه بعدِ مردن چی می شه؟

: کاری، همین امروز: چرا این شرکت 2تا گواهینامه داره؟
غیر کاری: چی شد؟ پرواز لغوه؟
سوال همیشگیمَم که خودت می دونی: یعنی می شه؟ پس کجاست؟

: این بود: آیا منُ می بخشی که با دیدن اس.ام.اس ت متوجه نبودنت شدم؟

: نمی خوای بهم بگی چرا؟

: چرا همیشه جا می مونم؟ جدی جدیه! 5تا بلیت دارم!

: شبا زود می ری؟

: مگه تا حالا دیدی من جدی باشم؟

: تو Team Foundation داری؟

: سلام. والله من که نفهمیدم چی می گی ولی اگه برا پروژه نرم افزار می گی همین روزا میام سمتت ...

: وقتی خونه گرفتی، اولین کسی که دعوت می کنی کیه و واسه چه کاری؟ plz.

: چطوری داداش؟

: اینکه چرا آخرین اس.ام.اس منُ جواب ندادی؟ (خطاب به کس دیگه بوده نه تو ها)

: یادم نیست. تو یادته؟

: از استاد تشریح (آناتومی) پرسیدم شما وقتی 18 سالتون بود هم از دیدن جسد حالتون بد نمی شد؟

: شما؟ سینایِ ...؟ فامیلی؟

: آیا این مسیر تازهء زندگیمُ ادامه بدم یا نه؟

: امشب اُتاقی؟

: رقیبای خارجی ما، با جدیت تمام پیش می رند. ما دولتی ها چرا هی داریم دور خودمون می چرخیم؟ آحرین سوال جدیم بود که از معاون رئیس جمهور پرسیدم

: خوبی؟

: آیا بلدی پسوُرد گیر بیاری؟

5 comments:

Anonymous said...

از هیچ کدوم از سئوالها خوشم نیومد
;-)

Roozbeh Ettehad said...

شما؟ سینایِ ...؟ فامیلی؟

Anonymous said...

منتظر جوابي؟

Anonymous said...

راستي راستي اينهمه سوال جدي؟

مهدی said...

سوال جدی؟
پس کو؟
کی می پرسی؟
منتظر باشم؟