Wednesday, December 27, 2006

یلدا بازی

توی یلدا بازی هر کسی پنج ویژگی از خودش را که خوانندگان ِ وبلاگ‌اش نمی‌دانند می‌نویسد و پنج نفر ِ دیگر را هم به بازی دعوت می‌کند.

من حالا یه دعوت از همزاد عزیز دارم، ولی پیدا کردن این پنج تا خیلی سخته، احتمالا بعضیاشُ باید همین الان کشف کنم:

1. دهن لق، در موضوعات مربوط به خودم، طوری که با اطمینان 95 درصدی می تونم بگم هیچ رازی ندارم.

2.عاشق دروغ گفتن، با کلّی شگرد و ابتکار.

3.دوست دارم در کانون توجه باشم، مثبت یا منفی فرقی نمی کنه؛ اصلا به افه هایی که با این ادعا منافات دارن محل نذارین.

4. از روبوسی خوشم نمیاد.

5.تقریبا هر کی و هر چی رو بخوام راحت فراموش می کنم.

من هم نمونه استثنایی از نوع بشر، Soulmate، کژمژ، همسرشت و هم قبیله رو دعوت می کنم.

جرزنی:نه که از جرزنی خوشم نیاد، ولی قصد نداشتم تو این بازی جر بزنم. به هر حال دعوت از کسری و کوشل پوپه ارزش عوض کردن تصمیم رو داره. 

7 comments:

خشایار said...

از یلدا بازی خوشمان آمده است . ولیکن سینا الفنج در این بازی مغلوب گشته است زیرا که ما که هم والاحضرت و هم قاری وبلاگشان هستیم می دانستیم که از روبوسی خوش شان نمی آید

Roozbeh Ettehad said...

این هم یه نوع راز داریه دیگه. آدم بالاخره نمی فهمه حرفی که گفتی رازه یا دروغ های ابتکارانت !

Anonymous said...

به قول خودت پنج تا به معلوماتم اضافه شد

Anonymous said...

راست ميگي اينارو ؟؟؟
واييييييي
البته خوبه كه آدم بتونه به راحتي بعضي ها رو فراموش كنه
اما روبوسي كه خوبه كه
حتما پس سريع مي خواي بري سر اصل مطلب شيطون
راستي من برگشتم

Anonymous said...

مهشيد سافت
موسسه بلوچستان
هشت بهشت
وبلاگ آزادی خواهان
وبلاگ اختصاصی طرفداران سیاوش قمیشی
وبلاگ تخصصی اس ام اس و نرم افزار موبايل
وبلاگ طرفداران داریوش در امریکا:::

Anonymous said...

س 816: كسى كه نمى‏داند چه مقدار روزه قضا دارد و با فرض داشتن روزه قضا روزه مستحبى بگيرد، اگر معتقد باشد كه روزه قضا ندارد، آيا به عنوان روزه قضا محسوب مى‏شود؟
روزه‏هائى را كه به نيت استحباب گرفته به جاى روزه قضايى كه بر عهده‏اش هست، محسوب نمى‏شود.

Anonymous said...

salam
az khondane bloget khoshhal shodam va khosusiyate jalebi hast
khoshhal misham be man ham sar bezani